Det första som möter i entrén är en två meter hög pappversion av Daniel Majstorovic, svensk landslagsspelare i fotboll.
– Det är en reklam vi har fått från Kraft Foods om att Sverige kommer att ta revansch så småningom, trots att de inte får vara med i år, säger Elisabeth Söderström.

Att tänka i teman är metoden för Elisabeth Söderström för att kunderna ska känna sig välkomna när de kliver in i Coop-butiken i Solna i Stockholm, som är hennes arbetsplats.
– Nu är det förstås mycket bollar. Och så hänger det kortlekar lättillgängligt vid ölen, som man kan köpa och spela med när det är halvlek i matchen.

Men själv kommer inte Elisabeth Söderström att vara på plats. För att kunna följa spelet med fokuserat har hon tagit ut sin semestermånad under mästerskapet.
– Jag kommer inte att missa en enda match, skrattar hon.
Eftersom Sverige inte kvalade in till mästerskapet håller hon på Danmark eftersom de är grannland. Eller Italien, där hon också tillbringar sin semester varje år.
– Det är klart att det vore kul om Danmark vann, men de har nog ingen chans. Jag hoppas nog på Italien. Då blir det andra VM-segern i rad för dem.